eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca - dział obsługi klienta biznesowego i indywidualnego
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-08-31 18:44:28
    Temat: praca - dział obsługi klienta biznesowego i indywidualnego
    Od: "RANGER POLAND SP. ZO.O." <p...@r...pl>

    Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się Firmą marketingową, oferującą
    najwyższej jakości usługi telekomunikacyjne oraz nowoczesne rozwiązania
    teleinformatyczne.

    W chwili obecnej poszukujemy do naszego zespołu osób gotowych do
    podjęcia nowych wyzwań na stanowiska: doradca klienta indywidualnego i
    biznesowego.

    Oczekujemy: min. Wykształcenie średnie, wysoko rozwiniętych
    umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, nienagannej prezencji oraz
    wysokiej kultury osobistej.

    Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta.

    Oferujemy: pracę w młodym i kreatywnym zespole, pakiet wynagrodzeń
    (pensja+prowizja uzależniona od wyników), wsparcie w rozwoju zawodowym,
    szkolenia..

    Zgłoszenia proszę kierować p...@r...pl lub bezpośrednio
    w naszych biurach handlowych

    Katowice 032 352-45-65
    Warszawa 022 562-33-91
    Łódź 042 636-40-72
    Kraków 012 290-67-21
    Wrocław 071 376-61-30
    Gdańsk 058 760-15-71
    Olsztyn 089 537-00-32

    Joanna Migała
    Quality&Recruitment Specialist
    Ranger Poland Sp. z o.o.
    Ul. Domaniewska 37
    02-672 Warszawa
    tel. 022 337-89-73, fax. 022 337-89-51



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1