PracaGrupypl.praca.szukana › praca dorywcza 3MIASTO

  • 1. Data: 2003-09-09 19:28:54
    Temat: praca dorywcza 3MIASTO
    Od: "Justyna 20lat Ekonomia ug" <y...@W...pl>

    Jestem studentka ekonomi na UG poszukuje pracy stalej lub dorywczej, moga to
    byc roznego rodzaju staze lub praktyki. zajmowalam sie wieloma rzeczami: bylam
    hostessa na targach, bankietach, bralam udzial w reklamowkach tv,pracowalam w
    biurze turystycznym, itp
    Znam doskonale zagadnienia zwiazane z internetem...skonczylam kurs w
    projektowaniu stron www, znam dobrze angielski, jestem osoba bardzo dynamiczna
    i przedsiebiorcza. czekam na propozycje 506 396 366