PracaGrupypl.praca.szukana › praca dla doradcy kosmetycznego na własnym terenie

  • 1. Data: 2004-02-29 11:59:06
    Temat: praca dla doradcy kosmetycznego na własnym terenie
    Od: "Sylwester Czekaj" <s...@p...onet.pl>

    Praca dla osób przedsiębiorczych !!!!!
    Doradca kosmetyczny - zostań naszym przedstawicielem na swoim terenie.

    Korzyści dla Ciebie
    . Pieniądze.
    . Swoboda wyboru, kiedy i ile chcesz pracować.
    . Działalność bez inwestycji i ryzyka.
    . Nowe znajomości i przyjaźnie.
    . Szansa osobistego rozwoju.
    Jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o możliwościach oferowanych przez
    Oriflame, skontaktuj się nami.

    Kontakt:

    Niezależny Przedstawiciel Oriflame Poland Sp. z o.o.

    Firma Handlowo-Usługowa "Czekaj"

    Biuro obsługi klienta
    39-300 Mielec
    Hotel Wisłoka pok. 14
    www.my.oriflame.pl/mielec

    Mielec tel. (17) 583 72 82

  • 2. Data: 2004-02-29 12:09:46
    Od: "Maciek Marchewczyk" <s...@s...com>

    Użytkownik "Sylwester Czekaj" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c1sk24$cdb$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Praca dla osób przedsiębiorczych !!!!!
    > Doradca kosmetyczny - zostań naszym przedstawicielem na swoim terenie.

    (...)
    To przepraszam jakiej pracy szukasz na pl.praca.szukana ?
    Domyslam sie, ze z tego co robisz, nie jestes w stanie wyzyc, i musisz
    szukac "jeleni", ale to NIE TA GRUPA....

  • 3. Data: 2004-02-29 13:45:51
    Od: "Yapol" <y...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek Marchewczyk" <s...@s...com> napisał:
    > (...)
    > To przepraszam jakiej pracy szukasz na pl.praca.szukana ?
    > Domyslam sie, ze z tego co robisz, nie jestes w stanie wyzyc, i musisz
    > szukac "jeleni", ale to NIE TA GRUPA....

    Idz madralo zajrzyj na pl.praca.oferowana
    Ogloszenia pojawiaja sie z tygodniowym opoznieniem, albo i nie pojawiaja sie
    wcale.
    Moderator chyba ma wiele innych zajec.
    Juz chyba lepiej dawac ogloszenia tu, niz nigdzie?
    --
    Yapol

  • 4. Data: 2004-02-29 15:21:57
    Od: "art-ts.webpark.pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Yapol" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wcale.
    > Moderator chyba ma wiele innych zajec.
    > Juz chyba lepiej dawac ogloszenia tu, niz nigdzie?

    masz racje, pl.ec.oferowana praktycznie wcale nie dziala!!!
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-02-29 17:00:18
    Od: "Maciek Marchewczyk" <s...@s...com>

> [...]
    > wcale.
    > Moderator chyba ma wiele innych zajec.
    > Juz chyba lepiej dawac ogloszenia tu, niz nigdzie?

    Bez wzgledu na dzialanie "oferowana", "szukana" jest dla SZUKAJACYCH pracy.
    Ogloszenia trzeba dawac tam, gdzie jest ich miejsce.
    Masz ochote tu ogladac tysiace ofert smieci wystawionych na Allegro? Tez nie
    na temat grupy...
    Pisz do moderatora "oferowana", nie do mnie i nie tutaj.
    MM

  • 6. Data: 2004-02-29 19:28:09
    Od: "Yapol" <y...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek Marchewczyk" <s...@s...com> napisał :
    > Bez wzgledu na dzialanie "oferowana", "szukana" jest dla SZUKAJACYCH
    pracy.
    > Ogloszenia trzeba dawac tam, gdzie jest ich miejsce.

    Gdyby zamkneli jeden pas dwupasmowej ulicy, to stalbys i czekal do usranej
    smierci, az odblokuja, czy puscil ruch drugim pasem?

    > Masz ochote tu ogladac tysiace ofert smieci wystawionych na Allegro? Tez
    nie
    > na temat grupy...

    Moze nie przesadzajmy, caly czas mowa o pracy, zarabianiu pieniedzy na
    zycie.
    Trzymanie sie "zasad" w tym temacie? Nigdy nie szukales pracy?
    Nie byles w potrzebie?

    > Pisz do moderatora "oferowana", nie do mnie i nie tutaj.

    No coz, obserwuje grupe i Twoje na niej wypowiedzi.
    Zrob wiec "rachunek sumienia" i nie ciagnijmy tej dyskusji.
    --
    Yapol

  • 7. Data: 2004-02-29 21:45:51
    Od: "Maciek Marchewczyk" <s...@s...com>

> [...]
    > Gdyby zamkneli jeden pas dwupasmowej ulicy, to stalbys i czekal do usranej
    > smierci, az odblokuja, czy puscil ruch drugim pasem?
    Zyje w Warszawie, gdzie wszyscy sie ryja, na chama zmieniaja pas, wpychaja
    przed innych.
    I co zauwazam? Ze WSZYSCY dojezdzaja pozniej, niz to by bylo mozliwe, gdyby
    sie nie ryli... zrobisz sobie total spowolnien bo sie ten czy tamten
    wepchal, zauwazysz, ze nie warto. Szybciej i taniej wyjdze jechac swoim
    pasem...
    To samo sprawdza sie tutaj...

    > nie
    >
    > Moze nie przesadzajmy, caly czas mowa o pracy, zarabianiu pieniedzy na
    > zycie.
    Akurat w tym konkretnym przykladzie, Oriflame w biednym miescie to lupiestwo
    nedzarzy przez nieco mniej biednych. Bez sensu.

    > Trzymanie sie "zasad" w tym temacie? Nigdy nie szukales pracy?
    > Nie byles w potrzebie?

    tym samym uzasadnisz kradziez? oszustwo? uwazaj, nie jestes od tego
    daleko...

    > No coz, obserwuje grupe i Twoje na niej wypowiedzi.
    > Zrob wiec "rachunek sumienia" i nie ciagnijmy tej dyskusji.

    Mam pare ostrych uwag ostatnio, to prawda. Ale pomin ich forme, poczytaj
    tresc... moze bedziesz bardziej w zgodzie ze mna po przeczytaniu, niz
    teraz...
    MM

  • 8. Data: 2004-03-02 13:08:11
    Od: "Sylwester Czekaj" <s...@p...onet.pl>

    Jest Pan bardzo uszczypliwy.
    Taka odpowiedz świadczy o pozimie intelektualnym i elokwencji internauty.
    Zawsze istnieje kulturalny sposób zwrócenia komuś uwagi.

    Sylwek

    Użytkownik Maciek Marchewczyk <s...@s...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c1skr8$rsb$...@a...news.tpi.pl...