PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca chałupnicza

  • 1. Data: 2002-10-30 17:43:26
    Temat: praca chałupnicza
    Od: "Michał Pawłowicz" <m...@o...pl>

    Jestem ręcistą szukam pracy chałupniczej .....ale nie wiem na co się zdecydo
    wać....
    ...............co warto robić a czego nie....... pomóżcie...
    Z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam...
    m...@o...pl

  • 2. Data: 2002-10-30 20:05:55
    Temat: Re: praca chałupnicza
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Michał Pawłowicz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wać....
    > ...............co warto robić a czego nie....... pomóżcie...
    > Z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam...

    Nie decyduj sie na nic, gdzie beda chcieli wplaty pieniedzy za pakiet
    startowy , instrukcje, pierwsza partie dlugopisow do skrecania, kopert ze
    znaczkami zwrotnymi...czyli praktycznie wszystkie oferty:((

    Zobacz, moze tu oplaca sie zlozyc ankiete..ale to raczej nie chlupnicze,
    tylko po marketach trzeba pobiegac. No i mam tylko link...nie recze za
    wiarygodnosc i wyplacalnosc oferenta.

    http://www.estymator.com.pl/praca.htm

    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-11-01 12:59:58
    Od: w...@k...net.pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Michał Pawłowicz napisal(a) Wed, 30 Oct 2002 18:43:26 +0100:
    >Jestem ręcistą szukam pracy chałupniczej .....ale nie wiem na co się zdecydo
    >wać....
    >...............co warto robić a czego nie....... pomóżcie...
    >Z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam...

    Zapraszam do moich propozycji:
    http://www.wojsal.prv.pl/z/zarobek.html

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 4. Data: 2002-11-02 05:15:55
    Od: "Majus74" <g...@p...onet.p>

    Witam,
    Od paru tygodni szukam producenta magnesikow ozdobnych.
    Gdybys sie tym zajal , bylbym jednym z odbiorców.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 5. Data: 2002-11-04 14:07:09
    Od: "Premiere" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Majus74"
    : Witam,
    : Od paru tygodni szukam producenta magnesikow ozdobnych.
    : Gdybys sie tym zajal , bylbym jednym z odbiorców.
    :
    : Pozdrawiam
    : Andrzej

    Potencjalne "wpadki" w pracy chałupniczej:
    - wpłata zaliczki i koniec znajomości
    - odbioru wyprodukowanych rzeczy nie ma, sam szukasz zbytu
    - oprócz zaliczki na towar potrzebne jest współfinansowanie ($$44)
    - oferowany zarobek jest nie taki, jak początkowo oferowany, lecz dużo
    niższy

    Czy ktoś spotkał się z uczciwym pracodawacą pracy chałupniczej? Jeśli tak
    proszę opisać na czym polegała praca, a także czy wystąpiły te czynniki,
    które powyżej wymieniłem.

    Mirosław Z.