-
1. Data: 2005-02-17 14:06:41
Temat: praca biurowa we Wrocławiu
Od: <c...@w...pl>
Mam doświadczenie w obsłudze klienta, zajmowałam się administracją wspólnot
mieszkańców, pracowałam jako sekretarka i rejestratorka medyczna,
wykształcenie wyższe- administracja, szukam jakiegoś zajęcia we Wrocławiu.
Beata
c...@w...pl
-
2. Data: 2005-02-17 19:39:12
Temat: Re: praca biurowa we Wrocławiu
Od: "LD" <l...@o...pl>
Użytkownik <c...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cv28h1$j7g$2@atlantis.news.tpi.pl...
> Mam doświadczenie w obsłudze klienta, zajmowałam się administracją
> wspólnot
> mieszkańców, pracowałam jako sekretarka i rejestratorka medyczna,
> wykształcenie wyższe- administracja, szukam jakiegoś zajęcia we Wrocławiu.
> Beata
> c...@w...pl
>
>
Dla naszego Klienta - hurtowni akcesoriów GSM - poszukujemy kandydatki na
stanowisko asystentki dyrektora.
Wymagania: wyższe wykształcenie, 2 lata doświadczenia na podobnym
stanowisku, biegła praca na komputerze, biegła znajomość języka
angielskiego, znajomość podstawowych zagadnień prawa pracy, prawo jazdy.
Oferujemy: pełnoetatowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
wynagrodzenie stałe + premia uznaniowa.
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: p...@w...neo.pl