PracaGrupypl.praca.szukanapraca biurowa we Wrocławiu

  • 1. Data: 2005-02-17 14:06:41
    Temat: praca biurowa we Wrocławiu
    Od: <c...@w...pl>

    Mam doświadczenie w obsłudze klienta, zajmowałam się administracją wspólnot
    mieszkańców, pracowałam jako sekretarka i rejestratorka medyczna,
    wykształcenie wyższe- administracja, szukam jakiegoś zajęcia we Wrocławiu.
    Beata
    c...@w...pl

  • 2. Data: 2005-02-17 19:39:12
    Temat: Re: praca biurowa we Wrocławiu
    Od: "LD" <l...@o...pl>

    Użytkownik <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieszkańców, pracowałam jako sekretarka i rejestratorka medyczna,
    > wykształcenie wyższe- administracja, szukam jakiegoś zajęcia we Wrocławiu.

    Dla naszego Klienta - hurtowni akcesoriów GSM - poszukujemy kandydatki na
    stanowisko asystentki dyrektora.

    Wymagania: wyższe wykształcenie, 2 lata doświadczenia na podobnym
    stanowisku, biegła praca na komputerze, biegła znajomość języka
    angielskiego, znajomość podstawowych zagadnień prawa pracy, prawo jazdy.

    Oferujemy: pełnoetatowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    wynagrodzenie stałe + premia uznaniowa.

    Aplikacje prosimy przesyłać na adres: p...@w...neo.pl