eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukanapraca biurowa/księgowość/sekretarka-Poznań
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-01-09 12:09:14
    Temat: praca biurowa/księgowość/sekretarka-Poznań
    Od: "Joanna" <j...@p...onet.pl>

    praca biurowa/księgowość/sekretarka

    Witam. Mam 24 lata i podejmę pracę biurową w Poznaniu lub okolicach Poznania
    (w księgowości, na stanowisku sekretarki,asystentki, pomoc w dziale
    informatycznym, itp.)Ukończyłam 3 lata informatyki i Liceum Ekonomiczne.
    Wykonywałam następujące obowiązki:
    -wystawianie faktur
    -prowadzenie kasy i wystawiane dok. kasowych (KP,KW, raporty kasowe)
    -przyjmowanie towaru na magazyn i wystawianie dokumentów
    magazynowych (PZ,WZ,WD,RW)
    -składanie i przyjmowanie reklamacji
    -składanie i przyjmowanie zamówień
    -telefoniczna windykacja należności
    -obsługa urządzeń biurowych
    -obsługa sekretariatu (centrala tel., korespondencja przychodząca i wychodząca,
    skrzynka e-mail, przyjmowanie klientów,gości )
    -dekretowanie dokumentów zakupowych , tzw.materiałów&
    -prowadzenie dokumentacji dot. inwentaryzacji surowców

    Dodatkowe zainteresowania i umiejętności:
    -pomoc w biurze rachunkowym: samodzielne prowadzenie księgi handlowej, księgi
    KPiR, ksiąg vat-owskich
    -bardzo dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint)
    -podstawowa znajomość programowania, baz danych
    -dobra znajomość programów księgowo-biurowych Sm Boss, Metrum Prim
    -podstawowa znajomość programu Symfonia (sprzedaż i kasa)
    -prawo jazdy kat. B
    Kontakt pod adsresem e-mailowym:
    j...@p...onet.pl

    Pozdrawiam

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1