PracaGrupypl.praca.szukanapraca biurowa ?Jastrzębie, Rybnik, Zory, Wodzisław

  • 1. Data: 2004-01-29 19:47:38
    Temat: praca biurowa ?Jastrzębie, Rybnik, Zory, Wodzisław
    Od: "Ilona" <i...@i...pl>

    Szukam pracy biurowej. Od dwóch lat pracuje na stanowisku sekretarki ,
    wcześniej pracowałam jako sprzedawca (rok). Jestem studentką studiów
    uzupełniających magisterskich na I roku Zarządzanie i marketing.
    Posiadam kurs "Profesjonalny sprzedawca - Negocjacie" oraz kurs Minimum
    sanitarne. Obecnie uczęszczam, na kurs j. angielskiego. Szukam pracy na
    terenie miasta Jastrzębie, Rybnik, Wodzisław, Żory oraz ich najbliższe
    okolice.