PracaGrupypl.praca.szukanapraca - asystentka

  • 1. Data: 2005-08-19 15:13:04
    Temat: praca - asystentka
    Od: "Katarzyna Dubrownik" <k...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo,

    jestem ubiegłoroczną absolwentką Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego,
    pragnącą wykorzystać w praktyce umiejętności nabyte zarówno w czasie studiów,
    jak i podczas pobytu w Stanach Zjednoczonych oraz zdobyć kolejne szlify
    zawodowe, tym razem na trudnym rynku pracy w Polsce. Mam nadzieję, że w
    poszukiwaniu pracy pomocna okażą się także:

    &#8226; wiedza, jaką zawdzięczam studiom politologicznym na Wydziale Nauk
    Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego, które wkrótce ukończę,
    &#8226; biegła znajomość języka angielskiego oraz bardzo dobra &#8211; włoskiego,
    &#8226; umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
    &#8226; doskonała organizacja pracy.

    Świadoma tego, że moje doświadczenia są niewielkie, zapewniam o zapale, chęci
    do pracy oraz o pragnieniu osiągnięcia sukcesów zawodowych nie tylko własnych,
    ale przede wszystkim instytucji, w której zostanę zatrudniona. Wierzę, że
    kwalifikacje, które zdobyłam, umiejętności interpersonalne, wysoka kultura
    osobista oraz uczciwy stosunek do pracy pozwalają mi ubiegać się o posadę
    sekretarki/asystentki/recepcjonistki/referenta/tłuma
    cza.
    Jestem głęboko przekonana, że podołam obowiązkom osoby zatrudnionej na wyżej
    wymienionych stanowiskach takim, jak:
    &#8226; pisanie tekstów, zarówno w języku polskim, jak i angielskim lub
    włoskim,
    &#8226; tłumaczenie korespondencji,
    &#8226; tłumaczenie spotkań z kontrahentami zagranicznymi,
    &#8226; pomoc w organizowaniu pracy biura, spotkań, imprez firmowych etc.,
    &#8226; pomoc w zarządzaniu zespołem,
    &#8226; organizacja, pomoc lub asystowanie w szkoleniach.

    Choć jestem osobą niezależną, cenię sobie także pracę zespołową; chętnie
    podejmuję wszelkie wyzwania, nie boję się podejmowania samodzielnych decyzji
    oraz oczywiście ponoszenia ich ewentualnych konsekwencji. Uważam się za
    pracownika konsekwentnego, zdyscyplinowanego, a przede wszystkim &#8211;
    zorientowanego na sukces zespołu, z którym i dla którego będę miała zaszczyt
    pracować. Prawdziwość mych słów potwierdzają listy polecające, otrzymane w
    miejscu mojej poprzedniej pracy w Canterbury School w Stanach Zjednoczonych,
    które gotowa jestem udostępnić na Państwa życzenie.

    Głęboko wierzę, że podane przeze mnie informacje przekonają Państwa o mojej
    motywacji do wykorzystania wiedzy oraz umiejętności w pracy
    sekretarki/asystentki/recepcjonistki/referenta/tłuma
    cza. Będzie mi niezmiernie
    miło spotkać się z Państwem w celu dopełnienia prezentacji mojej osoby. Jestem
    osiągalna pod numerem telefonu komórkowego 0 510 662 494 oraz elektronicznie:
    k...@w...pl lub k...@p...onet.pl

    Serdecznie dziękuję za zainteresowanie moją ofertą. Pozdrawiam i życzę
    wszystkiego najlepszego,

    Katarzyna Dubrownik