PracaGrupypl.praca.szukanapozycjonowanie, web design, tanio, VAT

  • 1. Data: 2005-09-02 10:27:38
    Temat: pozycjonowanie, web design, tanio, VAT
    Od: "michal" <p...@t...pl>

    Witam

    Jako przedstawiciel preznej firmy, Grupy Vera Art, pragne przedstawic nasza
    oferte na pozycjonowanie stron internetowych oraz inne uslugi z zakresu
    marketingu sieciowego.

    Aby zapoznac sie z ofertami, zapraszamy na nasza nowa strone internetowa pod
    adresem http://www.vera-art.39.pl

    Posiadamy najnizsze ceny na rynku, rownoznaczne z osiagami, dysponujemy
    specjalistami w dziedzinie web positioning'u oraz budowy analiz
    strategicznych marketingu sieciowego.

    Pozdrawiamy serdecznie
    Grupa Vera Art

  • 2. Data: 2005-09-02 12:02:26
    Temat: Re: pozycjonowanie, web design, tanio, VAT
    Od: "RT" <r...@N...e-inzynier.pl>

    Użytkownik "michal" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Posiadamy najnizsze ceny na rynku, rownoznaczne z osiagami, dysponujemy
    > specjalistami w dziedzinie web positioning'u oraz budowy analiz

    Jak tak pozycjonujecie i wykonujecie strony jak swoja to ja dziękuje ....

    R.

    P.S. Ślicznie wyglądają ALT-y na waszej stronie