PracaGrupypl.praca.szukana › poznań /helpdesk/serwisant sprzętu komputerowego

  • 1. Data: 2004-09-06 10:55:18
    Temat: poznań /helpdesk/serwisant sprzętu komputerowego
    Od: pawel C <p...@p...onet.pl>

    Poszuję pracy na stanowisku serwisant,helpdesk na terenie
    Poznania.Posiadam wyksztalcenie wyższe techniczne,a także skończone
    studium nauczycielskie - możliwość pracy w szkole. Od wielu lat mam do
    czynienia z komuterami a zwłaszcza ich serwisowaniem.Staż pracy
    właściwej na umowę o pracę to niecały rok,lecz zajmuję się od 9 lat
    komputerami.
    poparta doświadczeniem praca z komputerami od strony sprzętowej
    dobra znajomość systemu operacyjnego Linux, BEOS
    bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows XP, Windows 2000,
    Windows 9x, Windows 3.11, DOS
    podstawowa znajomość języka C++, Pascal, Java
    praca i obsługa w sieci oparta na Linux ( Mandrake,Red Hat,Knoppix,
    Unix(platforma sprzętowa SPARC), Windows 9x-XP
    Jeżeli zainteresowała Państwa moja oferta to proszę o kontakt:
    p...@o...pl
    lub p...@o...pl