PracaGrupypl.praca.dyskusjepotrzebuje pomocy kogoś z HR › potrzebuje pomocy kogoś z HR
  • Data: 2002-11-29 09:42:01
    Temat: potrzebuje pomocy kogoś z HR
    Od: "//broda.." <cannibalusUsuńtoiowo@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    od dłuższego czasu szukam pracy, wysłałem baardzo dużo aplikacji,
    odpowiedziano mi dotąd tylko na jedną, grupę czytasm od dluzszego czasu i po
    przeanalizowaniu podobnych problemów zaczynam się poważnie zastanawiać czy
    błąd nie tkwi w CV i LM, nie mam za bardzo kogoś kto by mi go przeczytał i
    powiedział co jest źle,sam uważam że skleciłem najlepszy jaki mogłem :-)

    W związku z tym mam pytanko, czy znalazła by się jakać dobra dusza z branży
    Human Resource i przeczytała by moje dokumenty (powiedzmy ze anonimowe) i
    nakierowała mnie na to co mam w nich zmienić, ewentualnie napisała co i jak
    jest źle?? bardzo by mi to pomogło bo już sam nie wiem co mam robić, i
    pisać.

    Jeżeli znajdzie się ktoś tak uprzejmy to zapraszam na priv.

    Pozdrawiam
    Przemko
    b...@x...wp.pl