PracaGrupypl.praca.szukanaposzukujemy stalej pracy w polnocnych Wloszech

  • 1. Data: 2006-07-14 18:10:50
    Temat: poszukujemy stalej pracy w polnocnych Wloszech
    Od: o...@k...info

    Jestesmy para narzeczonych, 34 i 38 lat.Pracowalismy juz we Wloszech w
    Reggio Emilia. Ja mowie dobrze po wlosku, moj przyszly maz duzo rozumie
    ale malo mowi, on ma wyksztalcenie srednie ale pracuje jako kierowca,
    kat C+E i takiej pracy dla niego poszukujemy, gdyz jezdzil po calych
    Wloszech jako przewoznik. ja szukam pracy kazdej oprocz ciaglego
    sprzatania, mam problem z kregoslupem, oprocz tego znam sie na
    wszystkim. Mamy zamiar rowniez osiedlic sie na stale we Wloszech.
    Jestesmy uczciwi i rzetelni, mozemy rowniez przedstawic referencje od
    Wlochow dla ktorych pracowalismy. Pozdrawiamy.

    Wyslano z serwisu: http://www.praca.bajeczka.com.

  • 2. Data: 2006-07-14 19:19:14
    Od: red <r...@r...com>

    o...@k...info wrote: