PracaGrupypl.praca.szukanaposzukuje pracy w charakterze nauczyciela plastyki - Chrzanówposzukuje pracy w charakterze nauczyciela plastyki - Chrzanów
  • Data: 2006-07-01 12:48:41
    Temat: poszukuje pracy w charakterze nauczyciela plastyki - Chrzanów
    Od: o...@k...info szukaj wiadomości tego autora

    poszukuje pracy w charakterze nauczyciela plastyki - Chrzanów
    Jestem absolwenka ASP w Krakowie, ucze plastyki od 5 lat, ale nie mam
    pelnego wymiaru godzin; pochodze z Alwerni; chetnie podejme prace
    w okolicy Chrzanowa, Krakowa, Alwerni... Dodatkowo studiuje na WF dla
    nauczycieli na AWF we Wroclawiu, który koncze w listopadzie.
    Prosze o kontakt - tel: 698 647 498, lub mail: r...@w...pl
    Wyslano z serwisu: http://www.anonse.bajeczka.com.