PracaGrupypl.praca.szukana › poszukuję pracy - nauzyciel j.polskiego / korektor tekstu / copywriter

  • 1. Data: 2006-08-19 09:16:03
    Temat: poszukuję pracy - nauzyciel j.polskiego / korektor tekstu / copywriter
    Od: "Joanna_Borowska" <j...@o...eu>

    Dzień dobry!

    Jestem absolwentką filologii polskiej Uniwersytetu Łódzkiego. Pracę
    magisterską na temat "Miejsce Gombrowicza w edukacji polonistycznej"
    obroniłam 27.06.2006 r. uzyskując ocenę bardzo dobrą.

    Poszukuję pracy w charakterze:
    -nauczyciela języka polskiego;
    -nauczyciela wiedzy o kulturze;
    -korektora tekstu;
    -copywritera.

    W czasie studiów pracowałam w studenckim ruchu naukowym biorąc
    udział w międzynarodowej konferencji naukowej nt. "Problemy wartości
    i wartościowania dzieła literackiego w szkole" (22-23.05.2006).
    Mój referat nt. "Przewartościowanie wartości czyli Gombrowicz w
    szkole" zostanie opublikowany wraz z innymi pracami zaprezenotwanymi
    podczas konferencji.

    Ponadto przez rok (04.2005 - 05.2006) pracowałam w wolontariacie
    udzielając bezpłatnych korepetycji.

    Posiadam także niewielkie doświadczenie w zakresie prowadzenia
    biura/sekretariatu oraz pracy copywritera.

    Kwalifikacje:
    -biegła obsługa pakietów biurowych: MS Office i Open Office;
    -umiejętność korzystania z internetu i poczty elektronicznej;
    -język angielski - poziom średniozaawansowany.

    Zainteresowanym osobom wyślę CV.

    Preferowane miejsce pracy Łódź i okolice, Warszawa.

    Z pozdrowieniami
    Joanna Borowska