PracaGrupypl.praca.szukana › poszukuje pracy dodatkowej (wspolpraca)

  • 1. Data: 2002-05-24 00:07:36
    Temat: poszukuje pracy dodatkowej (wspolpraca)
    Od: "abiti" <a...@p...onet.pl>

    Poszukuję dodatkowej pracy w Warszawie lub okolicach jako informatyk,
    webmaster, operator baz danych itp.

    Do
    Mam 25 lat, posiadam szeroką wiedzę informatyczną, wykształcenie wyższe
    informatyczne, doświadczenie na stanowisku informatyka (programista),
    kierownika działu (testy oprogramowania) , pracowałem także jako niezależny
    projektant/programista dla polskich i zagranicznych firm.

    Mam doświadczenie w programowaniu w C, C++, Javie (i kilku innych językach),
    w programowaniu aplikacyjnym, systemowym, internetowym (HTML, PHP, CGI)
    sieciowym (TCP/IP Sockets) i dla baz danych (SQL, MySQL, MsAccess).
    Pisałem programy dla systemów DOS, Windows, Linux, PalmOS, dla telefonów
    komórkowych (J2ME), dla kas i drukarek fiskalnych.
    Dodatkowo posiadam doświadczenie związane z administracją sieciami
    komputerowymi, systemami operacyjnymi, bezpieczeństwem sieciowym.

    Kontakt:
    w...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-05-24 00:16:59
    Temat: Re: poszukuje pracy dodatkowej (wspolpraca)