PracaGrupypl.praca.szukana › poszukuje pracy - W-wa

  • 1. Data: 2004-09-09 09:45:38
    Temat: poszukuje pracy - W-wa
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>

    Tak króciutko (no bo wszystkiego trudno napisać):
    mam doświadczenie jako office manager i nie ukrywam że najchętniej bym
    podjęła się podobnego zajęcia. Coby być szczerą napisze również że mam
    doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą (również systemy motywacyjne), mam
    papierek samodzielnej księgowej, znam prawo pracy i wszystko co z tym
    związane (ZUS, wynagrodzenia, PEFRON, ZFŚS etc..) rynek leasingu i
    ubezpieczeń też jest mi znany. Z wykształcenia jestem socjologiem kultury
    (ale to brzmi) mam prawko kategorii "B" ("czynne" i bezpunktowe) komputer
    (jak widać) znam. Poza tym lubię organizować różne rzeczy, potrafię robić
    "sto-tysięcy rzeczy naraz", dyspozycyjność, kreatywność i pomysłowość to
    moje drugie ja.

    --
    Katarzyna Sokół
    tel.: 600 318 628 lub 329 72 63