PracaGrupypl.praca.szukanaposzuję współtowarzysza chętnego do wyjazdu do pracy do Anglii

  • 1. Data: 2005-10-22 21:57:01
    Temat: poszuję współtowarzysza chętnego do wyjazdu do pracy do Anglii
    Od: "marcin" <o...@t...pl>

    witam
    jadę za tydzień do anglii do pracy i poszukuję towarzysza koniecznie ze
    znajomością j, angielskiego. lokum mam załatwione, ale ni w ząb nie znam
    angielskiego, co obniża moje szanse na znalezienie pracy. mam pewne namiary,
    ale to za mało jeśli nie znam angielskiego. w związku z tym poszukuję
    chętnego. wiek, orientacja seksualna, płeć obojętne, ważne żeby był normalny
    i chciał też pracować, bo w tym celu jest wyjazd. miejsce
    poszukiwań\zamieszkiwania - miasto 100 km od londynu. a ja jestem z
    poznania.
    pozdrawiam
    marcin
    ps. preferowany kontakt na priva