PracaGrupypl.praca.dyskusjepodstawa do nadgodzinpodstawa do nadgodzin
  • Data: 2003-09-16 20:40:03
    Temat: podstawa do nadgodzin
    Od: "Lisa Foo" <l...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Temat własciwie nieśmiertelny, ale tym razem chodzi nie o same nadgodziny, a o
    podstawę do ich obliczania.

    Według mnie jeśli ktoś ma powiedzmy 1000 podstawy, a norma w danym miesiącu
    wynosi powiedzmy 176 godzin to 1 godzina=5,68 zł

    Według mnie z tego wynika, że do wspomnianej kwoty 5,68 zł doliczamy
    odpowiednio 50% lub 100% w odpowiedniej ilości.

    Osoba, która zajmuje się płacami twierdzi jednak, że podstawę stawki godzinowej
    wylicza jakąś dziwną normą na podstawie pełnej ilość dni w miesiącu ?!
    Oczywiście wtedy stawka za godzinę jest niższa ?! Skąd to wytrzasnęła?

    Kto ma rację ? Jeśli jest to w kodeksie to chyba słabo szukałam :-/ bo
    znalazłam wiele, ale tego akurat nie :-(

    pozdrawiam
    LF