PracaGrupypl.praca.szukana › podejmę pracę jako sekretarka lub asystentka

  • 1. Data: 2003-05-12 12:07:21
    Temat: podejmę pracę jako sekretarka lub asystentka
    Od: "Ewa " <e...@N...gazeta.pl>

    Mam ponad 2 letnie doświadczenie w pracy na recepcji (pracowałam w 4 firmach
    min. w duzym koncernie farmaceutycznym. Obecnie kończe pracę jako asystentka
    w firmie telekomunikacyjnej z powodu umowy na czas określony)znam dobrze
    angielski, biegła obsługa Ms Office, miła aparycja,energiczność, sumienność,
    zaangażowanie, punktualność, bardzo dobre zdolności interpersonalne, lat 24.