PracaGrupypl.praca.szukanapo kursach ORACLE'a - informatyk

  • 1. Data: 2002-11-26 17:27:09
    Temat: po kursach ORACLE'a - informatyk
    Od: "zajac77" <z...@h...pl>

    Wlasnie sie obronilem w pazdzierniku i poszukuje pracy.
    Obronilem dyplom inzyniera informatyka w PJWSTK
    polsko-japonska wyzsza szkola technik komputerowych
    na specjalizacji bazy danych ( mysql, sql, php, uml )

    obecnie jest juz po 2 kursach ORALCE'a
    Oracel Designer 6i oraz Administrowanie Baza Danych Oracle 9i
    oraz jestem w trakcie przygotowac do egzaminu Oracle OCA

    moje zainteresowania to przede wszystkim bazy danych ale nie tylko
    podejme chetnie prace zwiazana z informatyka posrednio lub bezposrednio

    osoby zainteresowane z ciekawymi propozycjami pracy prosze o kontakt mailowy
    s...@p...edu.pl
    z...@i...pl

    zajac77