PracaGrupypl.praca.szukanapilnowanie obiektu

  • 1. Data: 2003-01-21 12:08:07
    Temat: pilnowanie obiektu
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

    Jazeli obawiasz sie o pozostawienie domu bez opieki np. przy wyjezdzie na
    wypoczynek mozesz sie zastanowic nad wynajecie na ten okres ochrony. Jestem
    po 40 188cm 110 kg :-))) najlepiej podlaskie ewentualnie inne po pokryciu
    kosztow podrozy.

  • 2. Data: 2003-01-21 15:39:49
    Temat: Re: pilnowanie obiektu
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Boskie ogloszenie.Jestem pod wrazeniem.
    A ile masz w łydce cm?

    Użytkownik Irek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:b
    0jeq8$cb5$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2003-01-22 05:09:26
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Boskie ogloszenie.Jestem pod wrazeniem.
    > A ile masz w łydce cm?

    Jak jestes ciekawy to mozesz zmierzyc przy najblizszym spotkaniu, kiedy
    dorabialem w ochronie na kilku wiejskich imprezach kilka osob mialo okazje
    to sprzwdzic :-)))
    Irek