PracaGrupypl.praca.szukana › pilnie szukam pracy!!!!!

  • 1. Data: 2005-03-01 19:56:00
    Temat: pilnie szukam pracy!!!!!
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

    Jestem mloda osoba poszukujaca pracy w domu.Szukam jakiegos dodatkowego
    zajecia moglabym mu poswiecic ok 3godzin dziennie.Mam staly dostep do
    internetu i bardzo duzo checi.Nie zalezy mi na zajeciu niewiadomo jak
    dochodowym.
    Pozdrawiam Monika

  • 2. Data: 2005-03-04 18:10:22
    Temat: Re: pilnie szukam pracy!!!!!
    Od: y...@v...pl

> [...]
    > zajecia moglabym mu poswiecic ok 3godzin dziennie.Mam staly dostep do
    > internetu i bardzo duzo checi.Nie zalezy mi na zajeciu niewiadomo jak

    Witam,
    praca nie wmdomu ale w butiku 11-15 pn.-pt. jeśli cię interesuje odpisz

  • 3. Data: 2005-03-06 21:43:54
    Od: "marketoffline" <m...@v...pl>

    A moze: http://www.offline.com.pl/
    Jeżeli tak, to podaj swój login na Skype poprzez priv-email
    Podrawiam

  • 4. Data: 2005-03-07 16:36:47
    Od: "Edward Malicki" <e...@w...pl>

> [...]
    > zajecia moglabym mu poswiecic ok 3godzin dziennie.Mam staly dostep do
    > internetu i bardzo duzo checi.Nie zalezy mi na zajeciu niewiadomo jak

    Pani Moniko,
    Proponuję podjęcie współpracy w rozwijaniu wielopoziomowego marketingu
    sieciowego. Jeden bardzo dobry produkt, możliwe duże zarobki.
    Bardzo proszę o kontakt telefoniczny:
    0 500 295 444
    Pozdrawiam,
    Edward Malicki