PracaGrupypl.praca.szukana › pilnie szukam pracy...

  • 1. Data: 2003-09-25 10:21:39
    Temat: pilnie szukam pracy...
    Od: "" <d...@o...pl>

    Mam 54 lata, 30 letni staż pracy jako ślusarz, operator urządzeń
    pneumatycznych, magazynier, brygadzista w piekarni, 2 letni staz jako
    kierowca kat "B" (dostawa pieczywa). Szukam pilnie pracy w woj. śląskim
    (Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza, Będzin, Czeladź, Katowice)w zawodzie wcześniej
    wykonywanym, ale również inne oferty biore pod uwagę.
    Jestem sumienny, obowiązkowy, dyspozycyjny, punktualny.
    Nie mam wysokich wymagań finansowych.
    Przyjme każdą ofertę, oprócz akwizycji.
    Zainteresowanych moja ofertą proszę o kontakt: d...@o...pl