PracaGrupypl.praca.szukana › pilnie /Warszawa/ biurowa/ księgowa/ sprzedawca

  • 1. Data: 2003-08-11 05:34:44
    Temat: pilnie /Warszawa/ biurowa/ księgowa/ sprzedawca
    Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl>

    Witam!
    W związku ze zmianą miejsca zamieszkania pilnie poszukuję pracy w Warszawie.
    Jestem osobą dyspozycyjną (dziecko 14 lat). Mam wykształcenie średnie
    ekonomiczne.Do chwili obecnej pracowałam w
    dziale administracji, prowadziłam sekretariat, poprzednio w kadrach i
    płacach. Umiem biegle posługiwać się komputerem (środowisko Windows,
    Microsoft Word, Microsoft Publisher, Internet, poczta e-mail, PANA LINK,
    Rewizor), znam obsługę urządzeń biurowych.
    Jeżeli ktoś potrzebuje pracownicy bardzo sympatycznej a przy tym uczciwej,
    odpowiedzialnej i rzetelnej - to jestem odpowiednią kandydatką.
    Chętnie podejmę i będę umiała wykonywać pracę:
    - prowadzenie biura/sekretariatu
    - pomoc księgowa
    - recepcjonistka
    - sprzedawca
    Jeżeli będzie ktoś zainteresowany moją ofertą chętnie prześlę swoje CV i
    list motywacyjny. W ramach rewanżu mogę zarazić turystyką kajakową, którą
    uwielbiam.
    Dziękuję i pozdrawiam.
    kontakt: e...@w...pl