PracaGrupypl.praca.szukanapilnie DODATKOWEJ

  • 1. Data: 2004-09-22 14:36:30
    Temat: pilnie DODATKOWEJ
    Od: "szuk" <q...@w...pl>

    szukam dodatkowej pracy wieczorami lub w nocy ewentualnie w weekendy chętnie
    jako kurier na dalszych trasach (mam własne auto) lub komputerowe pisanie
    tekstów, skanowanie, wprowadzanie danych inne tego typu prace
    pilnie

  • 2. Data: 2004-09-22 17:29:44
    Temat: Re: pilnie DODATKOWEJ
    Od: "szuk" <q...@w...pl>

    zlitujcie sie nie przysyłajcie mi już wiecej żadnych ofert typu "super
    okazja- internetowy legalny handel raportami" itp bzdur
    chyba wyraźnie napisałem co mnie interesuje a jeśli to dla kogoś nie jes
    czytelne to może czas zacząć naukę czytania ze zrozumieniem tekstu, a nie
    zabawę w domorosły e-byznes :-)
    bede wdzięczny
    pozdrawiam