PracaGrupypl.praca.szukanapilne potrzebuje pracy zdalnej !

  • 1. Data: 2008-09-24 10:01:58
    Temat: pilne potrzebuje pracy zdalnej !
    Od: a...@o...eu

    witam serdecznie

    Szukam pracy zdalnej,ukończyłem liceum profilowane (zarządzanie
    informacją) oraz technikum informatyczne.
    Zajmowałem się np. opisywaniem aparatów cyfrowych,analogowych i
    obiektywów.Miałem również możliwość zarządzania cms'em etc.
    Biegle obsługuje sie komputerem ( MS Word, MS Excel, MS Access, MS
    Powerpoint,IE,Opera itp.),także biegła znajomość j.angielskiego.
    Bardzo proszę o przysyłanie jakichkolwiek propozycji związanych z
    komputerem i pracą zdalną ,wszystkiego nie da sie napisać , a na pewno
    znam się na wielu wiecej rzeczach niż wyżej wymieniłem :)
    Wszystkie oferty proszę kierować na adres : a...@o...eu , z góry
    dziekuje !