PracaGrupypl.praca.dyskusjepierwsza praca, pierwszy urlop, ale jaki? › pierwsza praca, pierwszy urlop, ale jaki?
  • Data: 2004-01-21 13:54:07
    Temat: pierwsza praca, pierwszy urlop, ale jaki?
    Od: "Ania" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o udzielenie mi podstawowej informacji na temat urlopu
    wypoczynkowego, bo nie wiem już do kogo mam się zwrócić.
    Jestem zatrudniona od 01.01.2003 roku - to jest moja pierwsza praca.
    Przysługuje mi 20 dni urlopu wypoczynkowego. Ponieważ pracodawca
    po przepracowaniu pół roku wyraził zgodę na wykorzystanie
    połowy urlopu. Na dzien dzisiejszy mam przepracowany rok i
    10 dni wykorzystanego urlopu. Proszę mi powiedzieć czy
    w roku 2004 pozostaje mi 10 dni do wykorzystania. A już
    w następnym 2005 normalnie będe miała 20 i tak kolejno.
    Czy też mam w 2004 niewykorzystane 10 dni + normalnie 20
    na nowy rok. Proszę o wskazanie jasnej interpretacji ustawy z kodeksu pracy, bo
    dla mnie ona nie wskazuje jednoznacznej odpowiedzi, tym bardziej że pracodawca
    nie do końca wyjaśnił jakie mi przysługują prawa dotyczące urlopu.

    Ania