eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjepapiery, papiery.......papiery, papiery.......
  • Data: 2004-08-19 10:27:39
    Temat: papiery, papiery.......
    Od: "Tomasz Sipak" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jak w Waszych firmach rozwiązaney jest problem obiegu pism? Chodzi mi
    zarówno o obieg wewnątrz jak i jakąs rejestrację pism wychodzących i
    przychodzących?
    Ja pracuje w państwowym molochu i pod tym wzgledem jest zupełny dramat.
    Rejestr w sekretariacie, u naczelnika wydziału, w pokoju, w kszięgowości i
    wreszcie w ekonomicznym.Tyle rejestrów muszę wypełnić żeby coś załatwić, a i
    tak ciągle coś się gubi.
    Mamy tu sieć ale nie jest w żaden sposób wykorzystywana.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1