PracaGrupypl.praca.szukana › ostatni rok finansow i bankowosci/stala/wawa

  • 1. Data: 2006-12-12 19:13:23
    Temat: ostatni rok finansow i bankowosci/stala/wawa
    Od: "Luiza" <w...@w...pl>

    Witam serdecznie,

    Mam 23 lata, jestem studentem zaocznym ostatniego (piątego) roku na
    kierunku finanse - bankowość, w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości w
    Warszawie.
    Poszukuję pracy w solidnej firmie, która da mi przede wszystkim możliwość
    rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, a osoba kierująca byłaby odpowiedzialna,
    rzeczowa i co najważniejsze z wysoką kulturą osobistą. Byłbym zainteresowany
    pracą biurową , ciekawą i dającą możliwość samorealizacji.

    W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę o kontakt na e-mail:
    c...@o...pl

    Z poważaniem
    Zbyszek