PracaGrupypl.praca.szukanaosoba do wspolpracy Wroclaw/Warszawa/Polska

  • 1. Data: 2002-06-19 13:09:19
    Temat: osoba do wspolpracy Wroclaw/Warszawa/Polska
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Witam
    Poszukuje partnera do wspolpracy na zasadzie: Ty sprzedajesz ja wykonuje.
    Zyskiem dzielimy sie po polowie.
    Sposob prowadzenia marketingu i sprzedazy dowolny, byle skuteczny.
    Przedmiotem wspolpracy moga byc dowolne tematy z zakresu technologii
    informatycznych (tworzenie oprogramowania - dowolna technologia, bazy danych,
    serwisy internetowe) takze wdrozenia, szkolenia, serwis...
    Mam duzy potencjal i doswiadczenie w tej dziedzinie oraz konieczne zaplecze
    techniczne.

    Oczekuje uczciwego podejscia do interesow oraz skutecznosci w dzialaniu.

    Tylko powazne oferty prosze przesylac do konca czerwca na adres
    w...@p...onet.pl