PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w wojsku dla programisty/informatyka › [ort] Re: Praca w wojsku dla programisty/informatyka
    From: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: [ort] Re: Praca w wojsku dla programisty/informatyka
    Date: Sun, 13 Feb 2005 08:49:27 +0100

    Dnia 11.02.2005 dEGRYSIN <d...@g...pl> napisał/a:
    > Za jakies 2 lata bede konczyl studia magisterskie [dzienne na panstwowej
    > uczelni] informatyczne. Widokow na sensowna prace w Polsce nie widze-
    > szczegolnie w sferze prywatnej; w zwiazku z tym zastanawialem sie nad ucieczka
    > za granice [Czechy lub Szwecja] lub prace dla sfery budzetowej. Zastanawiam sie
    > czy polska armia nie potrzebuje aby wyksztalconych informatykow. Wszakze
    > pierwsze procesory powstaly z mysla o programowaniu halbic. :>

    Serio? Zawsze myślałem, że to o programowanie haUbic chodziło a nie
    haŁbic :)

    > Czy ktos orientruje sie czy w polskiej armii potrzebni sa ludzie znajacy: ASM
    > *86/8080, Delphi+TP, C#, C++ [ + Lw, 3dsmax, Blender, html, java, macromedia i
    > inne nieistotne z punktu widzenia pracodawcy]??

    Eh. 3dsmax i blender do tych haŁbic chcesz wykorzystać? Znaczy,
    zamodelujesz? :)

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org Choroby kotów @ http://frymus.waw.pl
    kender: Ty jesteś zboczony bardziej ode mnie. Ja się Ciebie boję.