PracaGrupypl.praca.szukana › organizator projekcji filmowych czeka na oferty

  • 1. Data: 2003-02-01 17:49:51
    Temat: organizator projekcji filmowych czeka na oferty
    Od: "Okno" <p...@p...onet.pl>

    Od jakiegoś czasu robie zdjęcia, które nadają się na pocztówki. Postanowiłem
    zarobić na tym jakieś pieniądze i zaprojektowałem kilkanaście pocztówek.
    Zorientowałem się jakie są wymagania żeby oddać przygotowany materiał do
    drukarni. Policzyłem koszty i stwierdziłem że na małą skale jest to
    nieopłacalne !!!! Wieć postanowiłem rozkręcić interes na większą skalę.
    Dlatego poszukuje osób, które są w stanie dostarczyć projekty pocztówek z
    różnych regionów kraju. Interesują mnie zarówno "widoczki" z gór, jezior,
    morza, jak również pocztówki z miast, oraz okolicznościowe np. walentynki,
    święta itp.

    Jestem zainteresowany zakupem praw autorskich.

    Jeżeli jest ktoś zainteresowany współpracą to proszę o kontakt, przesłanie
    projektów w pliku *.jpg (odpowiednio zmniejszonym aby nie zajmował za
    dużo) - chodzi mi tylko o próbki.
    W przypadku podpisania umowy będę wymagał oświadczenia od osoby sprzedającej
    projekt, że posiada prawa autorskie. Również będę wymagał oświadczenia, że
    posiada prawa do wykorzystanych zdjęć. Jest to warunek konieczny do
    podpisania umowy i zakupu projektu. Umowa zostanie spisana na piśmie
    osobiście lub drogą korespondencyjną.

    E-mail L...@p...fm