PracaGrupypl.praca.szukanaopiekunka do dziecka - Warszawa

  • 1. Data: 2003-04-01 17:31:28
    Temat: opiekunka do dziecka - Warszawa
    Od: p...@o...pl

    Witam!
    Mam 19 lat. Szukam pracy w charakterze opiekunki do dziecka.
    Mam dobry kontakt z dziećmi. Jestem cierpliwa i punktualna.
    Pozdrawiam
    Magda

  • 2. Data: 2003-06-05 09:19:47
    Temat: Re: opiekunka do dziecka - Warszawa
    Od: "Anna Hejnowicz" <a...@w...pl>

    >Witam,
    czy jesteś ciągle zainteresowana opieką nad dzieckiem?
    Potrzebuję rozsądnej dziewczyny do opieki nad 2-letnim chłopcem (Szymonem).
    Mieszkamy w Śródmieściu, praca jest od lipca (8 godz. dziennie czasami krócej,
    bez sobót i niedziel).
    Proszę o odpowiedź.
    Telefon do mnie 608473090 lub domowy po g.20 6285534
    ania

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl