PracaGrupypl.praca.szukanaoperator dtp/serwisant/grafik

  • 1. Data: 2002-08-23 14:57:01
    Temat: operator dtp/serwisant/grafik
    Od: "alakhi" <a...@p...fm>

    Dzień dobry!

    Nazywam się Grzegorz Gralewski, mam 23 lata, kończe studia ekonomiczne.
    Mam 2 letnie doświadczenie zdobyte w agencji wydawniczo-reklamowej i pracy
    tam w charakterze operatora dtp. Jestem zainteresowany Pańską ofertą.
    Do moich umiejętności należy:
    Znajomość pre-press, skład, grafika w programach Adobe photoshop,
    Illustrator, Indesign, Quark,
    po za tym znajomość hardwarowa pc/mac (serwis, konfiguracja) oraz inne
    (obsługa klienta, praca z naświetlarką Dolev 4 press V, skanerem bębnowym,
    bezwzrokowe pisanie na klawiaturze).

    Zainteresowanych współpracą ze mną proszę o kontakt.
    503895950