PracaGrupypl.praca.szukana › operator dtp/grafik

  • 1. Data: 2002-02-09 08:39:19
    Temat: operator dtp/grafik
    Od: "alakhi" <a...@p...fm>

    Dzień dobry.
    Nazywam się Grzegorz Gralewski. Mam 23 lata, jestem studentem 3 roku
    ekonomii.
    Posiadam 1,5 roczne doświadczenie pracy w Agencji Reklamowej (pre-press,
    naświetlarnia, ozasole, skanowanie, obsługa klienta).
    Moje umiejętności to:
    - kompleksowa znajomość platformy PC/MAC,
    - doświadczenie w przygotowaniu do druku (projektowanie, skład, montaż,
    skręcanie pscriptów),
    - znajomość naświetlarki Dolev 4Press V,
    - znajomość skanera bębnowego Skanmate 5000,
    - fotografia cyfrowa,
    - bezwzrokowe pisanie na klawiaturze,
    - znajomość programów: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Idesign,
    Quark XPress,
    - biegła znajomość internetu,
    - angielski,
    - podstawowe techniki tworzenia WWW,