PracaGrupypl.praca.szukanaoperator DTP/ współpraca/praca zdalna

  • 1. Data: 2004-05-06 20:42:21
    Temat: operator DTP/ współpraca/praca zdalna
    Od: "Anna" <s...@o...pl>

    Jestem operatorem DTP - szukam pracy lub pracy zdalnej w tym zawodzie. Mam
    wykształcenie średnie poligraficzne i 6-letnie doświadczenie w tej branży.
    Posiadam komputer PC, pakiet programowy Adobe Collection: InDesign,
    Illustrator, Photshop, Acrobat Professional, stałe łącze internetowe, skaner,
    drukarkę. Pracowałam też w programach: QuarkXPress, Freehand, Corel na
    platformie Mac/Pc. Skanuję i obrabiam skany, wykonuję skład, projektowanie
    graficzne (ulotki, foldery, publikacje wielostronicowe itp.), przygotowuję
    materiały do druku, obsługuję naświetlarkę.

    Kontakt: d...@o...pl
    tel. kom. 507 970 315