PracaGrupypl.praca.dyskusjeokres próbny a rodzaj umowy

  • 61. Data: 2008-07-18 14:34:45
    Temat: Re: okres próbny a rodzaj umowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:bfh084the4sbm9b731vad4fiprqcnlmnrf@4ax.com Adam
    Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> pisze:

    > No widzisz, znów argumentóew Ci brakuje i atakujesz osobę.
    > Cieniutki
    > dyskutant z Ciebie, jak to zwykle u socjalistów (złodziei) bywa.
    Nie masz żadnych argumentów, a jedynie chore majaki, jako dyskutant jesteś
    bezwartościowy. Ja z tobą nie dyskyutuję, tylko cię wyśmiewam, głupcze.

    --
    Jotte

  • 62. Data: 2008-07-18 14:35:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:mbh0849mj42f8594a9meujlktam0ge132t@4ax.com Adam
    Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> pisze:

    > To się nazywa zasada totalitaryzmu
    [cut brednie]
    Dobra, wystarczy. Marsz do lekarza.

    --
    Jotte

  • 63. Data: 2008-07-18 14:40:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5phut$c2g$3@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > To chyba oczywiste, wszak całe prawo pracy dba o PRACOWNIKA, a nie o osobę
    > bezrobotną,
    Czyli ustawy o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu oraz aktów
    okolicznych do prawa nie zaliczasz?
    Ciekawe...

    > albo tym bardziej pracującą na podstawie "niepoprawnych" umów ;)
    Nieprawda.
    Trzeba najpierw wiedzieć, a potem dopiero pisać.

    --
    Jotte

  • 64. Data: 2008-07-18 14:40:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:uih084p4ftj24rrcslqkt9tiqu9eumv9qh@4ax.com Adam
    Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> pisze:

    > Wyjaśnij, co się stanie kiedy minimalnej płacy nie będzie.
    Nie. "Dyskusja" z toba to jak plucie sobie na buty.

    --
    Jotte

  • 65. Data: 2008-07-20 08:49:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 18 Jul 2008 16:35:26 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >[cut brednie]
    >Dobra, wystarczy. Marsz do lekarza.

    Ok, daj znać, kiedy wrócisz od niego :D
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 66. Data: 2008-07-20 08:49:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 18 Jul 2008 16:34:45 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Nie masz żadnych argumentów, a jedynie chore majaki, jako dyskutant jesteś
    >bezwartościowy. Ja z tobą nie dyskyutuję, tylko cię wyśmiewam, głupcze.

    Dziekuję za skwapliwe potwierdzanie mojej diagnozy :D
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 67. Data: 2008-07-20 08:51:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 18 Jul 2008 16:40:58 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Nie. "Dyskusja" z toba to jak plucie sobie na buty.

    W porządku - to nie przepisuj haseł, których nioe rozumiesz i nie
    potrafisz uzasadnić.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 68. Data: 2008-07-20 12:54:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:s3v584l5dlu3odnv3tnkqlbvu6bphn15jj@4ax.com Adam

    > W porządku - to nie przepisuj haseł, których nioe rozumiesz i nie
    > potrafisz uzasadnić.
    Ja decyduję, synku, co piszę. Tobie nic do tego - czytaj i pyskuj, to twoje
    prawo.

    --
    Jotte

  • 69. Data: 2008-07-20 19:05:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 20 Jul 2008 14:54:21 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Ja decyduję, synku, co piszę. Tobie nic do tego - czytaj i pyskuj, to twoje
    >prawo.

    Ależ dziadziuniu, przpisuj - chcesz wyjśc na głupa - kontynuuj swoje
    lewackie przepisywanki.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 70. Data: 2008-07-20 20:08:32
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    wiadomości news:h337841dl5i3p1uqv2tme5u60ao7u4tgta@4ax.com...

    > Ależ dziadziuniu, przpisuj - chcesz wyjśc na głupa - kontynuuj swoje
    > lewackie przepisywanki.

    Mnie też u tak zwanych socjalistów jak Jotte zadziwia "głowa radziecka a
    rozum dziecka", czyli udawanie myślenia wiarą w jakieś piętrowe dyrdymały.
    Przy próbie wzięcia ich na poważnie i wyciągnięcia od nich jakiś logicznych
    szczegółów obrażają się inteligentnie "Dyskusja" z toba to jak plucie sobie
    na buty."
    To byłoby nawet śmieszne, gdyby nie ta wada wrodzona demokracji, czyli ich
    prawo wyborcze.

    --
    andreas