PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres próbny a rodzaj umowy

  • 11. Data: 2008-07-14 16:16:33
    Temat: Re: okres próbny a rodzaj umowy
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Niezależnie od tego, że z pogardą odnoszę się do postaci niejakiego
    > Balcerowicza i jego popleczników zauważę, że instytucja płacy minimalnej
    > funkcjonuje w ogromnej liczbie krajów, w tym bez porównania lepiej
    > rozwiniętych niż Polska i o przeciętnym poziomie życia pozostającym dla
    > średniego Polaka w sferze marzeń.

    Ale może odpowiedz na postawione pytanie. Mnie to też ciekawi.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 12. Data: 2008-07-14 16:18:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5fu51$25d9$1@opal.icpnet.pl Any User <u...@a...pl>
    pisze:

    > Ale może odpowiedz na postawione pytanie. Mnie to też ciekawi.
    Pytanie jest bez sensu i oderwane od rzeczywistości, nie ma na co
    odpowiadać.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2008-07-14 16:21:21
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "sz" <s...@b...no> napisał w wiadomości

    > a pan dobrodziej uważa że taka osoba powinna
    > 1.kraść?
    > 2.żebrać?
    > 3.pracować na czarno?

    4. zarobić legalnie, w pełnym wymiarze godzin, tyle, by choć starczyło do
    przeżycia
    4b. nie mając konkurencji w postaci pracowników na czarno (nie będę płakał
    po biznesie "pracodawcy" który nie kupuje widłaka, bo taniej mu rozładują
    ręcznie).

    sam nie wpadłbyś na to, wiem :)

    oczywiście, poziom realizmu tego rozwiązania jest w polskich warunkach dość
    niski, ale i tak uważam, że Balcerowicz wykazał się większą fantazją.

  • 14. Data: 2008-07-14 16:27:53
    Od: Matt Z <m...@o...pl.usun.to.a.najlepiej.napisz.na.grupe>

    Jotte pisze:
    > Pytanie jest bez sensu i oderwane od rzeczywistości, nie ma na co
    > odpowiadać.

    nie, właśnie pytanie jest bardzo ciekawe. Co proponujesz takiej osobie?

    --
    pozdrawiam
    Mateusz

  • 15. Data: 2008-07-14 16:35:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5fuq1$606$1@news.onet.pl Matt Z
    <m...@o...pl.usun.to.a.najlepiej.napisz.na.grupe> pisze:

    > nie, właśnie pytanie jest bardzo ciekawe. Co proponujesz takiej osobie?
    Jakiej osobie?
    (trochę się droczę, bo nonsensowność zarówno wypowiedzi
    niejakiego -przepraszam za wulgaryzm - Balcerowicza, jak i samego "pytania"
    łatwo wykazać)

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2008-07-14 16:40:21
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Pytanie jest bez sensu i oderwane od rzeczywistości, nie ma na co
    > odpowiadać.

    Pytanie jest jak najbardziej z sensem i rzeczywiste. Jeśli założymy, że
    przykładowy pracownik Kowalski nie ma *żadnych* szans na dostanie
    obecnej pensji minimalnej, bo nikt nie będzie go chciał za tyle przyjąć,
    to dlaczego chcesz temu konkretnemu pracownikowi blokować legalną
    karierę *w ogóle*, skoro mógłby się znaleźć pracodawca, który dałby mu
    legalnie te 600 zł brutto/400 netto?

  • 17. Data: 2008-07-14 16:42:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5fvhm$26j3$1@opal.icpnet.pl Any User <u...@a...pl>
    pisze:

    > Pytanie jest jak najbardziej z sensem i rzeczywiste.
    Nie w normalnym świecie.

    > Jeśli założymy,
    A jak nie założymy, bo bo co zakładać nonsensy?

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2008-07-14 16:55:00
    Od: sz <s...@b...no>

    entroper wrote:

    > 4. zarobić legalnie, w pełnym wymiarze godzin, tyle, by choć starczyło do
    > przeżycia

    skoro już tak fantazjujesz to trzeba było też dodać

    5. zostać gwiazdą w hollywood i zarabiac miliony

    ale mówimy o kimś czyja praca jest warta tylko 400 zł bo ma dwie lewe
    ręce albo słabą motywację.
    więc jednak wybierz jedną z 3 realnych opcji jeżeli jesteś tak bardzo
    przeciwny legalnej pracy takich osób, a może któryś z nich zajrzy na tę
    grupę i skorzysta z twojej rady!

  • 19. Data: 2008-07-15 07:43:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    I to oznacza, że jest dobra?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 20. Data: 2008-07-15 07:45:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 14 Jul 2008 18:35:00 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Jakiej osobie?
    >(trochę się droczę, bo nonsensowność zarówno wypowiedzi
    >niejakiego -przepraszam za wulgaryzm - Balcerowicza, jak i samego "pytania"
    >łatwo wykazać)

    Osobie, która posiada kwalifikacje na tyle małe, że wartość jej pracy
    jest poniżej płacy minimalnej. Czyli nikt nei kupi jej pracy za płacę
    minimalną.
    Zasiłek, praca na czarno, czy żebranie?
    --
    ___________/ GG: 3524356