PracaGrupypl.praca.oferowanaoferta warta tego co przedstawie w skrocie !!!oferta warta tego co przedstawie w skrocie !!!
  • Data: 2010-11-15 21:58:44
    Temat: oferta warta tego co przedstawie w skrocie !!!
    Od: "K.A" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam serdecznie,

    kilka dni temu zakupiłem domenę ( o której każdy by pomyślał ze już
    dawno powinna była zostać zakupiona ! ) ...moja oferta wygląda
    następująco :

    oczekuje :
    - wykonania prostej strony + zarządzanie - za free

    w zamian :

    -link do autora strony w stopce,
    -masz gwarancje ze dziennie będzie sporo odwiedzin ( co za tym
    idzie ,wypromujesz swoją działalność etc. )

    GWARANTUJE OSOBIE KTÓRA SIĘ PODEJMIE REALIZACJI WYKONANIA PROJEKTU,
    ZE OCZEKUJE PROSTEJ STRONY ...Twój link w stopce może być
    podkreślony / w wyrazistym kolorze ( byle nie wychodził poza
    kolorystykę strony... ) osobie zainteresowanej napisze o jaką domenę
    chodzi !

    Jak wiadomo domena to podstawa do szukanej frazy w google ...

    zainteresowanych proszę o info na maila : a...@o...eu