PracaGrupypl.praca.dyskusjeodpracowywanie dnia z powodu braku energii w firmie

  • 11. Data: 2013-12-06 08:30:29
    Temat: Re: odpracowywanie dnia z powodu braku energii w firmie
    Od: "Great Cornholio" <g...@o...pl>

    ok to wiem ze pracować w sobotę muszę. tylko teraz pytanie jeżeli ja nie chce wolnego
    wtorku kiedy będzie przerwa w dostawie energii a środę co wtedy?

    --
    Android Usenet Reader
    http://android.newsgroupstats.hk

  • 12. Data: 2013-12-06 15:53:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Great Cornholio pisze tak:

    > ok to wiem ze pracować w sobotę muszę. tylko teraz pytanie jeżeli
    > ja nie chce wolnego wtorku kiedy będzie przerwa w dostawie energii
    > a środę co wtedy?

    dobra pisz pod, bo Ci więcej nic nie powiemy :)

    --
    Piter

  • 13. Data: 2013-12-17 20:54:09
    Od: s...@t...pl

    Agregat prądotwórczy nie kosztuje majątku.
    Każda firma powinna mieć, zwłaszcza w lokalizacjach gdzie linie energetyczne
    prowadzone są naziemnie.