PracaGrupypl.praca.dyskusjeodpracowywanie

  • 1. Data: 2007-01-02 09:35:24
    Temat: odpracowywanie
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    Witam

    Czy istnieje tutaj jakis system nieekonomiczny umozliwiajacy odpracowanie
    rzeczy ktora chce sie kupic np. gre, bron, dom, samochod czy notebooka?

    Przez ekonomie czesto ludziom "na mozg pada" z lenistwa, wiec warto pomyslec
    o alternatywie.

    Budujac dom mozna isc pracowac produkujac materialy i robic cegly,
    pustaki... pozniej budowac.
    Wyglada to na najprostsze rozwiazanie i ma wieksze prawdopodobienstwo
    sukcesu np. nie kazdy bedzie probowal ukrasc beton czy cegly...

  • 2. Data: 2007-01-02 10:24:30
    Temat: Re: odpracowywanie
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: PioM [Tue, 2 Jan 2007 10:35:24 +0100]:

    > Czy istnieje tutaj jakis system nieekonomiczny umozliwiajacy
    > odpracowanie rzeczy ktora chce sie kupic np. gre, bron, dom,
    > samochod czy notebooka?

    Nazywamy to systemem wymiennym ;) i działa wszędzie. Ostatnio
    np. robiłam stronę WWW w zamian za przeniesienie licencji
    jednego programu, na którym akurat mi zależało - a klientowi
    był doskonale zbędny. Kwestia dogadania sie...

    Kira

    --
    /(o\ ~ G-G: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * mDziura * Vista-cel-pal * Poolicz mi *

  • 3. Data: 2007-01-02 15:00:40
    Od: Daniel Janus <p...@n...korpus.pl>

    Dnia 02.01.2007 Kira <c...@e...wytnij.pl> napisał/a:

> [...]
    > jednego programu, na którym akurat mi zależało - a klientowi
    > był doskonale zbędny. Kwestia dogadania sie...

    Uprasza się o niekarmienie trolli :)

    --
    Daniel 'Nathell' Janus, GG #1631668, p...@n...korpus.pl
    "Though a program be but three lines long, someday it will have to be

  • 4. Data: 2007-01-02 19:12:18
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Daniel Janus [Tue, 2 Jan 2007 15:00:40 +0000 (UTC)]:

    > Uprasza się o niekarmienie trolli :)

    Zdechną z głodu i nudno będzie... :)

    Kira

  • 5. Data: 2007-01-03 13:39:41
    Od: "PioM" <p...@h...com>

[...]

    ...>
[...]

    Czyli to kwestia dobrego dostepu do Internetu...

  • 6. Data: 2007-01-05 16:06:38
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    Podaj linki, pieknie wyglada.

    > Uprasza się o niekarmienie trolli :)

    Zastanow sie co robisz. Kogo nazywasz trolem? To moze skonczyc sie w
    sadzie...

    Mam nadzieje ze to nie do mnie :)).

    --
    PioM
    Bog moze stworzyc skale, ktorej nie bedzie mogl podniesc.

    Nie mam zielonej (i krwi) skory...