PracaGrupypl.praca.dyskusjeodpowiedzialność pracownikaodpowiedzialność pracownika
  • Data: 2006-04-20 19:09:27
    Temat: odpowiedzialność pracownika
    Od: marcind <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    mam takie pytanie jak wygląda odpowiedzialność pracownika i czy wogóle
    jest jakaś z tytułu źle (nieumyślnie) wykonanej pracy?
    np. programista (albo jakikolwiek inny pracownik zatrudniony na umowę o
    prace) piszący program do parkometrów, lub czegokolwiek innego jeżeli
    pomyli sie gdzieś i w wyniku jego pomyłki jakaś firma straci pieniądze
    to czy ta osobo może być w jakikolwiek sposób ukarana osobiście? (i nie
    myślę tutaj o wylaniu z pracy albo obcięciu premii, a o jakiś innych,
    bardziej drastycznym karaniu: sądy czy inne takie?)?

    dzięki za pomoc
    pozdrawiam
    marcind