PracaGrupypl.praca.dyskusjeo osobach bez konkretnych umiejetnoscio osobach bez konkretnych umiejetnosci
  • Data: 2004-10-24 23:36:42
    Temat: o osobach bez konkretnych umiejetnosci
    Od: "abstrakcyjny_dobrodziej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Od pewnego czasu mysle nad zmianą pracy. I ramach tego myślenia nawinęło mi
    się pytanie: czy osoby które nie mogą pochwalić się konkretnymi
    umiejętnościami (np. umiejętność programowania w.... , umiejętność obsługi
    ..... ) mają szansę znaleźć pracę? Pracowałem w paru firmach i wszędzie
    byłem doceniany - ale te firmy nie umożliwiały mi rozwoju w takim zakresie,
    jakim bym chciał. Sytuacja teraz wygląda tak, że pracowałem w paru różnych
    firmach i zajmowałem się róznymi sprawami i dziedzinami. I to były dziedziny
    na tyle specyficzne że wiedza, którą uzyskałem w tych firmach raczej mi się
    już nie przyda. Czy po paru przepracowanych latach mam taką samą szansę
    znalezienia pracy jak człowiek który dopiero co skonczył szkołę?
    Znam swoją wartość, znam swój charakter - i wiem że mój przyszły pracodawca
    będzie ze mnie zadowolony (cechuje mnie brak samokrytyki? nie..to pozory
    :) ) Ale w tej chwili jakby startuję od zera i jest jakby tak, jakby pracy
    szukała osoba, która przez rok pracowała jako tkaczka, potem jako księgowa a
    następnie jako pracownica w BOKu (oczywiście przejaskrawione, ja naprawdę
    pracowałem w specyficznych firmach - i wiem że do tego co robiłem już nie
    wrócę)
    Jak to jest? Praca na wielu różnych stanowiskach w różnych firmach jest
    atutem ( pracownik ma szeroki wachlarz umiejętności) czy wręcz przeciwnie
    ( często zmieniał pracę czyli: nic nie umiał zrobić dobrze )
    I czy takiemu człowiekowi łatwiej jest znaleźć pracę od osoby która
    pracowała w różnych firmach na podobnym stanowisku?

    Tak pytam bo jestem ciekaw Waszego zdania. Oczekuję gorącej dyskusji :-)

    Ps Wybaczcie za brak podpisu, siła wyższa