PracaGrupypl.praca.dyskusje › nieutrzciwy

  • 1. Data: 2002-03-14 16:36:49
    Temat: nieutrzciwy
    Od: "KK" <u...@l...pl>

    Co zrobic w takiej sytuacji.
    Dostalem prace w firmie internetowej zajmojacej sie tworzeniem portalu jako
    administrator. Firma juz jednego administratora miala ale uwazali ze nie
    wyrabia sie z praca. Bylo to w grudniu. Po dluzszej rozmowie pracodawca
    zaproponowal ze w grudniu dostane zaplate "na reke" a od stycznia podpiszemy
    umowe. Ja zaczalem pracowac... zrobilem kilka rzeczy mimo ciaglej wojny z
    tym drugim adminem ktory co chwile zabieral mi dostep do serwera. Ale mimo
    wszystko sporo pracy zrobilem.
    Ale do tej pory pieniedzy nie otrzymalem. Umowy ze mna nie podpisali
    (glownie ze wzgledu na tego drugiego admina jak i przez to ze firma ma byc
    przejmowana przez jakas inna firme i jest ciagle zamieszanie)
    Od jakiegos czasu szef jest dla mnie nieosiagalny.
    Czy jest jakas szansa zeby odzyskac wypracowane pieniadze?

  • 2. Data: 2002-03-14 21:37:07
    Temat: Re: nieutrzciwy
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Czy jest jakas szansa zeby odzyskac wypracowane pieniadze?

    Twoja sytuacja jest trudna, dlatego iż nie posiadasz nic na papierze. Źle
    zrobiłeś
    robiąc cokolwiek na słowo. Byłem w podobnej sytuacji, lecz chroniła mnie
    jednak umowa.
    Niewiem co mam zaproponować, chyba będę musiał przespać się z tym problemem,
    niech ktoś coś
    zaproponuję bo widzę że gdzie człowiek nie chwyci się jakiejś pracy, to
    zawsze jest oszukiwany i w
    dupę kopany ...

    Wrangler

  • 3. Data: 2002-03-14 22:11:50
    Od: Freeman <c...@e...pl>

    KK se nomalnie tata, rozumiesz wzion se i kude, nomalnie se we w
    niusie [<a6qjg8$s6m$1@news.tpi.pl>] se pisze... nomalnie:

    >Co zrobic w takiej sytuacji.

    Zawsze możesz troszkę pośmiecić na serwerze, coś się zepsuje.. coś
    przestanie działać... Ale wiadomka - to w ostateczności.
    _______________________________
    Pozdrawiam serdecznie, Freeman.
    GG1488763 v.4.8.9 / NNR 2.5 PL

  • 4. Data: 2002-03-15 07:58:15
    Od: "Szymi" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KK" <u...@l...pl> napisał w wiadomości
    Czy jest jakas szansa zeby odzyskac wypracowane pieniadze?
    Powiem tak: nie w naszym kraju.
    Jeśli nie oddadzą Ci dobrowolnie (a na to bym nie liczył) to prawie
    zapomnij.
    1. Jeśli firma jeszcze nie upadła (wypłacają pensje innym) to zgłosiłbym
    fakt do sądu pracy natychmiast. Nie odpowiem Ci o szcz. prawnych ale w
    takiej sytuacji jest spora szansa.
    2. Jeśli firma upada (nie wypłacają także innym) to zapomnij. Poznałem z
    autopsji :-(

    W przypadku 1. działaj szybko i zdecydowanie.

    Szymi

  • 5. Data: 2002-03-15 12:43:28
    Od: "Shane McGowan" <m...@h...com>

    Najlepiej zorganizuj paru silnych gosci zeby szefowi obili morde.
    Przynajmniej bedziesz mial satysfakcje.

  • 6. Data: 2002-03-15 21:36:46
    Temat: Odp: nieutrzciwy
    Od: "vuelve" <v...@i...pl>

    [...]
    > 1. Jeśli firma jeszcze nie upadła (wypłacają pensje innym) to zgłosiłbym
    > fakt do sądu pracy natychmiast. Nie odpowiem Ci o szcz. prawnych ale w
    > takiej sytuacji jest spora szansa.

    kiedys czesto dorabialam jako hostessa na promocjach, czaami bez umowy
    jak mialam roblemy z odzyskaniem kasy, wystarczyl jeden telefon do
    przedstawiciela z krotrka informacja, ze jesli nie zaoplaci w ciagu dwoch
    dni oddaje sprawe do sadu pracy, zawsze wspomianlam o siedmiodniowym
    wezwaniu do zaplaty
    - zawsze stkutkowalo :-)))

    > 2. Jeśli firma upada (nie wypłacają także innym) to zapomnij. Poznałem z
    > autopsji :-(
    jak firma upada jest pan likwidator, po kilku telefonach i motywem z sadem,
    okazalo sie ze zgubili moj nr konta (mimo ze podawalam kilka razy), ale kase
    tez odzyskalam

    a moze to ja mialam sporo szczescia, ale probowac zawsze warto

    zycze powodzenia i pozdrawiam
    vendee