PracaGrupypl.praca.szukana › nietypowe - WWW

  • 1. Data: 2003-09-28 09:48:43
    Temat: nietypowe - WWW
    Od: "Maciek" <m...@p...onet.pl>

    Wszystkich, którzy chcą mieć niepowtarzalną stronę zapraszam

    http://maciek.kaminski.prv.pl

  • 2. Data: 2003-09-28 12:07:22
    Temat: Re: nietypowe - WWW
    Od: "tik-tak" <t...@w...pl>

    > Wszystkich, którzy chcą mieć niepowtarzalną stronę zapraszam

    no tak, w pop'up'ach nie gustuje
    niepowtarzalna bo:
    po pierwsze - <title>Untitled Document</title>
    po drugie stoi na 95KB i ani drgnie dalej
    Coz.... niepowtarzalna.. na.. na...

    tik-tak

  • 3. Data: 2003-09-28 12:50:40
    Od: "Marcin" <E...@e...pl>

    naprawde slabo

  • 4. Data: 2003-09-28 14:16:42
    Od: "slawek" <w...@a...pl>

    Tacy tylko psują rynek i zaśmiecają go niestety

    Sławek
    www.portfolio.zagan.net

  • 5. Data: 2003-09-28 15:12:18
    Od: "tik-tak" <t...@w...pl>

    > Tacy tylko psują rynek i zaśmiecają go niestety
    ???????????
    coz, nie wiem co odpowiedziec...

    tobie tez polecam jeszcze troszke wlozyc pracy w siebie, pobiegac po
    wartosciowych stronach, zagladac na inne grupy zwiazane z www i grafika, i
    ponownie probowac i probowac

    tik-tak

  • 6. Data: 2003-09-28 16:15:49
    Od: "slawek" <w...@a...pl>

    Jesteś śmieszny :) A masz swoją stronę która jest "wrtościowa" ? Pewnie
    jesteś kolejnym mądralą który sam nic sklecić nie potrafi ale chętnie się
    wynurza.

    EOT z Tobą bo szkoda grupy zaśmiecać. Nie po to ona jest.

    pozdrawiam
    Sławek

  • 7. Data: 2003-09-28 17:26:53
    Od: "tik-tak" <t...@w...pl>

    > Jesteś śmieszny :) A masz swoją stronę która jest "wrtościowa" ? Pewnie
    > jesteś kolejnym mądralą który sam nic sklecić nie potrafi ale chętnie się
    > wynurza.

    moze potrafie moze nie, ale mam troszke wiecej samokrytycyzmu dla siebie i
    tego co robie

    > EOT z Tobą bo szkoda grupy zaśmiecać. Nie po to ona jest.

    no fakt, nie zasmiecajmy...

    tt

  • 8. Data: 2003-09-29 08:28:11
    Od: "Maciek" <m...@p...onet.pl>

    > no tak, w pop'up'ach nie gustuje

    dlatego mozesz zamknac popup i otworzyc sobie w oknie przegladarki

    > niepowtarzalna bo:

    > po drugie stoi na 95KB i ani drgnie dalej

    u mnie wchodzi normalnie, u innych tez, wiec nie wiem...

    Maciek

  • 9. Data: 2003-09-29 08:38:34
    Od: "Maciek" <m...@p...onet.pl>

    > naprawde slabo

    Grupa "pl.praca.szukana" nie sluzy do umieszczania komentarzy na temat
    stron, mozesz to robic na "pl.comp.www.nowe-strony" strona to rzecz gustu,
    jesli wolisz typowe formy rozumiem, ale mozesz to zachowac dla siebie.

    Pozdrawiam
    Maciek Kaminski