PracaGrupypl.praca.dyskusjeniepelny etat › niepelny etat
    From: "Mara" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: niepelny etat
    Date: Sat, 2 Aug 2003 09:54:40 +0200

    Witam

    Jak temat wskazuje moje pytanie dotyczy niepelnego etatu.

    Jakis czas temu zotalam zatrudniona w firmie X na 1/2 etatu. Wtedy pracy
    bylo bardzo duzo.Teraz jest roznie sa dni ze prawie nie mam co robic i takie
    ze zostaje po godzinach. Dlatego w dni w ktorych nie ma pracy szef chce
    zebym wracala szybciej do domu np po 3 godzinach. Oczywiscie godziny w
    ktorych nie ma mnie w pracy sa odpisywane z moich nadgodzin. A to odbija sie
    na mojej i tak malej pensji.

    Zastanawiam sie czy szef ma prawo ograniczac liczbe godzin pracy? Dodam ze
    na mojej umowie na czas okreslony jest wyraznie napisane ze firma X
    zatrudniam mie w wymiarze czasu pracy 1/2 etatu.

    Mara