PracaGrupypl.praca.szukananieduży program na zlecenie w c/c#/java napiszę

  • 1. Data: 2008-10-09 12:04:37
    Temat: nieduży program na zlecenie w c/c#/java napiszę
    Od: "js" <p...@p...onet.pl>

    Jestem programistą z jakimś tam doświadczeniem, obecnie mam
    problemy zdrowotne leczę się i nie pracuję, ale mógłbym pewnie
    sprobowac troche dorobić w domu i napisac nieduży (na kilka tygodni
    pracy najwyżej) program na zlecenie. Zależaloby by mi na tym
    by miec wzgledny luz z pisaniem tego tj gdyby to bylo cos
    czemu nie moglbym podolac (z osobistych powodow) bym mogl sie z tego
    spokojnie wycofac. W zakres moich mozliwosci wchodzą raczej
    typowe aplikacje pod windows, wynagrodzenie policzylbym rozsadnie
    typu nieduza pensja razy dlugosc wlozonej pracy. Gdyby ktoś był
    ew zainteresowany proszę o napisanie paru slow ze szczegolami
    technicznymi co mialbym stworzyc a ja pomyslę czy dam rade/pasowaloby mi
    tym sie zająć

    pzdr js