eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeniedotrzymanie warunkow umowyniedotrzymanie warunkow umowy
  • Data: 2006-02-01 14:01:45
    Temat: niedotrzymanie warunkow umowy
    Od: "Agnieszka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Mam nastepujacy problem. Pracodawca od 3 miesiecy wyplaca mi pensje
    pomniejszona o 400 zł brutto. Cala sytuacje oczywiscie zglosilam w kadrach
    ( 2 miesiace temu) i kazano mi czekac. Pracodawca jednak nie dotrzymal
    warunkow umowy. Czy z tego tytulu nalezy mi sie jakies odszkodowanie (w
    umowie mam napisane ze wszelkie zmiany umowy wymagaja formy pisemnej).
    Powinnam napisac tym razem pismo o niedotrzymaniu warunkow umowy i
    natychmiastowe wyjasnienie sprawy. Powiem szczerze ze staralam sie wyjasnic
    sprawe bardzo grzecznie bez zadnych pism o niedotzrymaniach warunkow umowy i
    odszkodowaniach. Moja cierpliwosc sie jednak skonczyla. Bardzo prosze
    podpowiedziec mi co w takim pismie powinno sie znalezc.
    Moze jest jakis paragraf w kodeksie pracy na ten temat? Bardzo prosze o
    pomoc.
    Z gory serdecznie dziekuje za odpowiedzi


    Agnieszka


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1