PracaGrupypl.praca.szukana › nawet na lewo K-ow

  • 1. Data: 2002-09-01 11:42:55
    Temat: nawet na lewo K-ow
    Od: "Myszka09" <m...@n...o2.pl>

    21 lat, mezczyzna, prawo jazdy B, komputer, internet, uczciwy, pracowity
    szuka kazdej pracy, tez fizycznej, na lewo moze byc (jestem juz
    ubezpieczony)- tylko weekendy (ew. jak dobrze platna to i w tygodniu)
    PILNE!!!
    Kraków

    Zadnej akwizycji, herbalife i innych piramid. Na spam odpowiem spamem!

  • 2. Data: 2002-09-01 18:24:15
    Temat: Re: nawet na lewo K-ow
    Od: "Sierp" <n...@s...net.no>

    Użytkownik "Myszka09" <m...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    > 21 lat, mezczyzna, prawo jazdy B, komputer, internet, uczciwy, pracowity
    > szuka kazdej pracy, tez fizycznej, na lewo moze byc (jestem juz

    uczciwy i chce pracowac na lewo?

    Sierp

  • 3. Data: 2002-09-02 17:46:39
    Od: "Marek Kowalik" <k...@p...pl>

    > uczciwy i chce pracowac na lewo?

    uczciwy wobec pracodawcy (tak przynajmiej podejrzewam)

    mk

  • 4. Data: 2002-09-02 19:30:13
    Od: "Sierp" <n...@s...net.no>

    Użytkownik "Marek Kowalik" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > uczciwy wobec pracodawcy (tak przynajmiej podejrzewam)

    moze..
    ale jak dla mnie oszukiwanie tu a bycie uczciwym tam w efekcie
    nie daje uczciwosci..

    Sierp