PracaGrupypl.praca.szukana › nauka rysunku, plastyka, taniec, teatr, Warszawa

  • 1. Data: 2003-09-05 09:20:08
    Temat: nauka rysunku, plastyka, taniec, teatr, Warszawa
    Od: "Agnieszka Czerwiec" <n...@o...pl>

    Szukam pracy jako nauczyciel rysunku, plastyki (m.in. przygotowanie na wydz.
    architektury, nauka dzieci i doroslych, prywatnie, w klubach, szkolach).
    Mam doswiadczenie w pracy z dziecmi i mlodzieza - przygotowywanie spektakli
    teatralnych, wystaw, plenerow, organizowanie obozow artysztycznych, nauka
    rysunku, scenografia teatralna. Mam wyksztalcenie wyzsze - mgr inz. architekt.